The Body Shop esitleb uut brändi eestkostjat Leona Lewis`st

Foto: the Body Shop

Seitse aastat pärast oma triumfi X-Factoriga (Ühendkuningriigis), on Leona müünud 20 miljonit albumit ja tal on ette näidata särav auhindade kollektsioon. Lisaks on ta olnud arvukate auhindade nominendiks. Sellest hoolimata jääb ta kindlalt truuks oma põhimõtetele, olles suur loomaarmastaja ning kauaaegne taimetoitlane ning sobides seeläbi ideaalselt The Body Shop´i ning selle ainulaadse julmusevaba ilu kontseptsiooniga.

Oma partnerluse esimesteks sammudeks on Leona püüd aidata The Body Shop´i ja Cruelty Free International´i laiaulatuslikus kampaanias, mille eesmärgiks on lõpetada loomkatsed alatiseks ilutööstuse tarbeks. Kampaania põhineb EL-i reglemendil, mis alates käesoleva aasta 11. märtsist keelustab igasugused loomkatsed ilutööstuse jaoks.

Lisaks andis Leona oma nime eksklusiivse julmusevaba meigi- ja parfüümi kollektsioonile, mis kannab nime “Limited Edition Collection by Leona Lewis”. Kollektsiooni tooted sisaldavad 100% taimse päritoluga trendikat kosmeetikat ning pakenditel on kujutatud lilledega ehitud hirve – sümboliseerimaks fakti, et The Body Shop oli üks esimesi kosmeetikabrände, mis kasutas oma toodetes julmusevaba muskust. Leona Lewis’e piiratud koguses kollektsiooni tooted on saadaval The Body Shop kauplustes alates 23.aprillist.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised