„The art of color” – Wella Professional võõrustas ilumeediat

Meediat võtsid vastu Wella Professionali juht Sylvie Moreau, kunstiline juht Josh Wood ja Maria Castan, P&G teadusliku kommunikatsiooni spetsialist. Külalised said võimaluse külastada Berliini kunstnike ateljeesid, osaleda Soho House`is läbi viidud grupiintervjuudel ning nautida presentatsiooni Wella juuksevärvi uuenduste ajaloost.

Sealhulgas tutvustati ka värviportfoolio kõige uuemaid saavutusi ning seda, kuidas nad mõjutavad ilusalongi elu, juuksevärvi teenust ning moelavasid.

ME Collectors Room nimelises ateljees toimunud presentatsioonil loodi ka videoühendus MODO juuksurisalongiga, kus kolm Wella Professionals Color.id saadikut, värvisid modellide juukseid kasutades Color.id .

Tegemist on Wella Professional juuksevärvi teenuste viimati lisandunud uuendusega, mis esimest korda ajaloos lubab asetada kõrvuti erinevaid värvitoone ilma, et nad üksteist mõjutama hakkaksid või kokku sulanduksid.

See annab võimaluse juuksuritel töötada veelgi loomingulisemalt st olla tõelised kunstnikud. Color.id saadikud jagasid ka oma kogemust, kuidas see uuendus on mõjutanud nende loomingulisust ning kuidas raputanud salongirutiini ja täiustanud juuste värvimise teenust.

78 meediaesindajat majutati Berliini kesklinnas asuvasse viietärni hotelli „The Regent”, mida ümbritseb imeline 18. saj arhitektuur.

Iga külaline sai endale ka 28 leheküljelise „Art of Color „ ajakirja, mis oli loodud just selle ürituse jaoks rääkimaks juuksevärvimise ajalugu näidates, et juuste värvimine on olnud naiste ilurituaalides väga olulisel kohal juba ammusest ajast alates.

Loomulikult ei puudunud ajakirjast ka brändi viimased värviuudised ning samuti sai imetleda tõeliste juuksevärvimise kunstnike loomingut.

Color. Id kõrval tähistati ka Illumina Colori suurt edu. Seda värviteenust on nautinud juba 1 miljon rahulolevat klienti. Samuti tutvustai meediale Illumina Colori sarja NEW NATURALS ehk viit uut tooni, mis jõuavad juuksurisalongidesse septembris 2013.

Üritus viidi läbi peale Soho House`i ka kahes galeriis. ME Collectors Room oli pärastlõunaste presentatsioonide jaoks ning Color.id saadikute loomingut nauditi Michael Fuchs galeriis toimunud kokteilipeol, kus modellid presenteerisid juuksurite tööd astudes 3,2 m kõrguse pildiraami sisse.

Piduliku osa lõpetas  Pauly Saal restoranist toimunud õhtusöök.

Nagu eelnevalt öeldud, siis viidi meedia külastama ka kunstnike ateljeesid. Väljavalitud kunstnikeks olid:

  • Olaf Hajeck
  • Michael Bause
  • Christoph Niemann
  • Christian Awe
  • Daniel Kannenberg

Olaf Hajeck signeeris ja kinkis kõigile sündmusest osasaanutele oma raamatu „Black Antoinette”.

Berliin on tõeline kunsti ja värvide linn ning see üritus sobis sellesse linna ideaalselt.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Särava jume saladus

Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…