Tervislikke snäkke modellidelt

Eks modelle ole hurjutatud nii nende miinimummõõtude kui elustiili pärast. Samas on tegemist elukutsega kus tuleb olla ilus 24/7 ja kui noore kaunitari välimus võib teinekord nii mõnelegi pingele hästi vastu pidada, siis enesetundega nii lihtne ei ole. Mida siis modellid teevad, et alati rõõmsad ja energiast pakatavad olla?

Foto: Shutterstock

Pärast trenni

Pärast treeningut on soovitav juua üks klaas madala rasvasisaldusega shokolaadi ja piima kokteili. Tänu rasvade ja süsivesikute ideaalsele vahekorrale on see väga tõhus lihaste taastaja.

Enne showsid ja castinguid

Enne esinemist on kasulik süüa kaerahelbeid, mis hoiavad veresuhkru stabiilsel tasemel. Kui lisada juurde veel apelsini, siis vitamiin c aitab vähendada stressihormooni kortisooli taset.

Tšillipipar parema tuju nimel

Palju üritusi, kiire tempo, sunnitud poosid – kõik see võib ükshetk tuju nulli viia. Mida siis teha… Ei, shokolaad, vein ega pitsa siin ei aita, vaja on midagi hoopis tulisemat. Punane  tšillipipar kiirendab vereringet ning ergutab kogu keha. Peale seda on vaim värske ja erk ning tusatujust pole jälgegi.

Enne und

Tiheda graafikuga inimestel on tihti raskusi uinumisega. Päev on pakkunud nii küllaldaselt emotsioone ja elamusi, et unel on sealt väga raske läbi murda. Sellises olukorras on soovitav süüa üks banaan, sest see sisaldab trüptofaani, aminohapet, mis põhjustab unisust. Kasuks tuleb ka klaas piima ja viil juustu.