Tallinn Fashion Week avab märtsikuus moekevade

Sel aastal on aga esmakordselt võimalik mitmete moedisainerite loomingut ka n-ö otse lavalt osta, sest Tallinn Fashion Week teeb koostööd peagi avatava veebimüügi keskkonnaga Pre-o-Porter, mis võimaldab tellida disainerite kõige uuemaid rõivaid enne nende ametlikku tootmist. Pre-o-Porteri platvorm annab moesõpradele võimaluse rääkida kaasa trendide arengus, suunata poodide tootevalikut ning soetada Eesti moedisainerite tipploomingut enne, kui see kauplustesse müügile jõuab. Pre-o-Porter paiskab disainerite tooteid müügile tavapärasest soodsama hinnaga ning ostja saab enda tellitud eseme kätte ühe kuu jooksul. Lisaks aitab antud ettetellimise süsteem vältida liigset tootmist, sest nii ei lähe valmistamisele tooted, mis tulevikus seisma jääksid.

Tallinn Fashion Weeki piletid jõuavad müügile 1. märtsil ning on saadaval nii Piletilevis kui ka üritusel kohapeal. Kevadise moenädala toimumisele aitavad kaasa Peugeot, Oriflame, Embassy of Champagne, Goldtime, RGB, Kevin.Murphy, Magnum ja World Class.

Tallinn Fashion Weeki ametlik meediapartner on Eesti Meedia.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised