SUPERMODELL ADRIANA LIMA: Kuidas langetada kaalu, valida parfüümi ja teha eluilusaid selfisid

Brasiilia supermodell jagab oma ilunippe: "Ma ei hakka teesklemagi, et olen ilus tänu geneetikale ning meiki ei kasuta üldse. See poleks lihtsalt tõsi!"
Toimetas: Kristiina Virt
Foto: Shutterstock

“Paljud minu kolleegid, modellid, näitlejad ja lauljannad, ütlevad intervjuudes, et puhastavad oma näonahka puhta veega ning niisutavad seda oliiviõliga. Ja see ongi kogu nende iluretsept, pluss 8 tundi kohustuslikku iluund. Kammoon, kes seda usub? Ma ei kujuta ette, mida nad häbenevad. Otsustasin, et mina valetama ei hakka ning toon kõik enda nipid päevavalgele,” ütleb ühes intervjuus Adriana.

#1 NÄOHOOLDUS

“Usaldan oma nägu vaid ühe tuntud prantsuse kosmeetiku hoolde. Selleks aga pean lendama Pariisi. Herve analüüsib mu näonahka ning kirjutab välja spetsiaalse retsepti, millest mina ei mõista ühtegi sõna. Suundun sellega laborisse, kus mulle nahaspetsialisti retsepti järgi vajalikud seerumid ja kreemid kokku segatakse. Kuna naha vajadused muutuvad pidevalt, vahetan oma hooldustooted iga kuu tagant välja. Ma ei usu, et kaubanduses saadavad kreemid suudaks mulle nii palju anda kui need imetooted Pariisi laborist! Ainuke asi, mida poodidest ostan on SPF50 kaitsekreem, seda kasutan alati.”

# MEIK

“Kahjuks ei saa ma endale lubada täiesti meigivabalt ringi käia. Meigialuskreem, törtsuke BB kreemi, ripsmetušš, kindlasti pean vaeva nägema ka kulmudega. Kuna minu omad on liiga lühikesed, joonistan pliiatsiga pikema kulmusaba ning täidan seejärel kulmu puudriga. See on miinimum. Kui tahan veidi silmapaistvamat tulemust, kasutan ka punast huulepulka.”

#4 JUUKSEHOOLDUS

“Kuigi isegi mu vanaema ütleb, et peaksin seda protseduuri iga päev tegema (ilusad ja läikivad juuksed on Brasiilias väga tähtsal kohal), olen ma pisut laisk ning teen seda kõigest 1-2 korda nädalas. Parim niisutus ja turgutus juukseotstele on määrida neisse natuke makadaamia-, kookose- või oliiviõli, katta pea rätikuga ning minna sedasi magama. Paremat protseduuri ei ole veel välja mõeldud.”

#5 SPORT

“Mulle meeldib liikumine, seega näiteks jõusaal ei ole päris minu teema. Käin jooksmas ja tegelen poksiga. Kokku kestab minu trenn 45 minutit ja teen seda 4 korda nädalas. Kui pean kaalust alla võtma, siis teen trenni iga päev. Olen aru saanud, et kui soovid tõesti kaalust alla võtta, siis saavutad parima tulemuse, kui treenid iga päev kasvõi 30 minutit, mitte 1,5 tundi aga paar korda nädalas.

# TOITUMINE

“Siinkohal olen tõeline hull. Juurviljad, puuviljad, rasvad, süsivesikud – kõik peab olema tasakaalus. Kõik mu toidud on toitumisnõustaja poolt ära kinnitatud, samuti  jälgin alati, mida täpsemalt ja mis kell süüa võin. Vahepeal tahan nutta, kui näen oma sõpru pitsat nautimas, kuid pühin pisarad kohe näolt. Küsin endalt, kas olen nõus pitsatüki nimel modellitööst loobuma ja vastuseks on alati kindel EI. Siis rahunen maha ja närin brokkolit edasi.”

# SELFID

“Olen väga palju harjutanud ning üritanud aru saada, kus peaks olema kaamera ja millist külge objektiivile üldse pöörata, et näha igas valguses hea välja. Ja lõpuks leidsin ideaalse lahenduse: sa pead istuma, tõstma näo üles ning kallutama pea ühele küljele viltu. Pildista ülespoole sirutatud käega. Tõsiselt, nii on kõige ilusam!”

# PARFÜÜM

Aroom peab tekitama emotsioone ning olema seotud mälestustega. Minu vanaema aias õitsesid alati kaunid lilled, lillelõhn tuletab mulle meelde lapsepõlve õnnelikke päevi. Kindlasti otsin sarnaseid noote ka parfüümist.”