Skandinaavia suurimal mahekaubandusmessil tuli nahahooldustoodete topeltvõit Eestisse

Eelmisel nädalal Malmös toimunud Põhjala regiooni suurimal mahekaubandusmessil tuli parimate uute nahahooldustoodete topeltvõit Eestisse. Eurobiolab OÜ võitis kulla, enim rahvusvahelisi auhindu saanud kosmeetikatootja LUMI aga hõbeda.

„Eesti kosmeetika maailmataset näitavad nii võidud rahvusvahelistel tootekonkurssidel kui ka näiteks fakt, et USA üks suurimaid elustiiliajakirju Nylon tituleeris Eesti ilutoodete innovatsioonimekana n-ö uueks Koreaks,“ ütleb LUMI tegevjuht ja üks asutajatest Helen Hirv.

Välisturgudele edukalt sisenemise eelduseks on messidel osalemine, investeeringud rahvusvahelistesse mahemärgistesse ja sihtturgude analüüsiks andmebaasidele ligipääsuõiguste ostmine. See käib enamikele väiketootjatele aga üle jõu. „Konkurentsitihedas ent kõrget väärtust tootvast kosmeetikasektoris oleme kindlasti innovaatorid ning meile annab tugevust Eesti kui öko-maa taust. Maheturu osa kasvab globaalses plaanis kiiresti, mis vaid lisab investeeringutele mõttekust. Leian, et on oluline toetada just neid, kes kohalikku tooret vääristades ise tooteid arendavad ja toodavad. Ootame, et ka riik panustaks tugeva ekspordivõimekusega kosmeetikasektorisse,“ selgitab Hirv.

Malmös toimunud Põhjamaade suurimalt mahekaubandusmessilt võitis LUMI hõbeda oma uuendusliku sarjaga Tundra, mis koosneb kolmest tootest ja on mõeldud aknelisele nahale. Märtsis tõi LUMI esimese Eesti firmana koju topeltvõidu rahvusvaheliselt ilutoodete konkursilt The 2017 Beauty Shortlist Awards, kus võisteldi tuhandete toodetega 38st riigist.

 

Mahetoodete võistlus http://www.naturalproductsscandinavia.com/awards