Mika Liias – mees, kes viis Make Up Store’i keldrist tähtede sekka

Make Up Store sai tänavu 15-aastaseks. Firma muinasjutulise eduloo taga on Mika Liias – mees, kes viis oma firma sõna otseses mõttes keldrist maailmaavarustesse.

Teisalt ei leitud ka seda ühte ja kõige sobivamat brändi –  teatud tooteid õpilased kiitsid, teisi jällegi mitte nii väga, seega tuli n-ö oma leida mitmest tehasest korraga. Samuti jälgis Mika hoolega tooteid, et leida nende miinuseid, et neid siis parandada. Algselt olid tooted mõeldud ainult õppetööks, kuid peagi hakkasid ka õpilaste sõbrad ja sugulased neid soovima.

1996. aastal loodigi Make Up Store. Mika visiooniks oli luua meigibränd, mis sobiks igas vanuses, nahatoonis ja sotsiaalses staatuses kliendile, aga ta mõistis, et lihtsalt hea toode ei ole piisav müügiargument, sinna juurde tuleb luua ka suursugune ostukogemus. Seetõttu ongi kõik Make Up Store’i poodide töötajad meigikunstnikud, kes klientidele oma teadmisi lahkelt jagavad. Müügiga kaasneb alati väga hea teenindus ning lisaplussiks on ka toodete imekenad pakendid. Make Up Store’i töötajad on üks meeskond, kelle jaoks kõik kliendid on nende sõbrad. Mika on kindlalt paika pandud selle, kuidas täpselt seda parimast parimat kogemust jagatakse. „See on lihtsalt minu loomuses,” selgitab ta naeratades. Muuseas, meile tuttav ja aegumatu mustvalge Make Up Store’i sisekujundus on samuti Mika loodud. Tänaseks on Make Up Store’i kauplusi 22 riigis ja see number kasvab pidevalt.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Särava jume saladus

Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…