Make Up Store sai tänavu 15-aastaseks. Firma muinasjutulise eduloo taga on Mika Liias – mees, kes viis oma firma sõna otseses mõttes keldrist maailmaavarustesse.
Teisalt ei leitud ka seda ühte ja kõige sobivamat brändi – teatud tooteid õpilased kiitsid, teisi jällegi mitte nii väga, seega tuli n-ö oma leida mitmest tehasest korraga. Samuti jälgis Mika hoolega tooteid, et leida nende miinuseid, et neid siis parandada. Algselt olid tooted mõeldud ainult õppetööks, kuid peagi hakkasid ka õpilaste sõbrad ja sugulased neid soovima.
1996. aastal loodigi Make Up Store. Mika visiooniks oli luua meigibränd, mis sobiks igas vanuses, nahatoonis ja sotsiaalses staatuses kliendile, aga ta mõistis, et lihtsalt hea toode ei ole piisav müügiargument, sinna juurde tuleb luua ka suursugune ostukogemus. Seetõttu ongi kõik Make Up Store’i poodide töötajad meigikunstnikud, kes klientidele oma teadmisi lahkelt jagavad. Müügiga kaasneb alati väga hea teenindus ning lisaplussiks on ka toodete imekenad pakendid. Make Up Store’i töötajad on üks meeskond, kelle jaoks kõik kliendid on nende sõbrad. Mika on kindlalt paika pandud selle, kuidas täpselt seda parimast parimat kogemust jagatakse. „See on lihtsalt minu loomuses,” selgitab ta naeratades. Muuseas, meile tuttav ja aegumatu mustvalge Make Up Store’i sisekujundus on samuti Mika loodud. Tänaseks on Make Up Store’i kauplusi 22 riigis ja see number kasvab pidevalt.
Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas
Teised uudised
Kérastase tooted, mis tagavad säravad ja terved juuksed
Kérastase on paljude naiste seas hinnatud juuksebränd tänu oma kvaliteetsetele ja tõhusatele toodetele, mis aitavad seljatada paljusid kimbutavaid juuksemuresid. Kérastase…
Vähemtuntud kosmeetikabrändid, mida tasub osta
Kindlasti olete kuulnud tuntud kosmeetikabrändidest nagu Mac, Maybelline või L’oreal. Kahtlemata on nad tuntud, kuid see ei pruugi alati tähendada…
Kodune karvaeemaldus aitab säästa aega ja raha
Enne ostu on oluline teada toote omadusi Kui salongis teostatavad protseduurid ei ole odavad ja lisaks kulub erinevatele protseduuridele minekuks…
Enne iluprotseduuri kontrolli teenindaja tausta!
Iluteenuseid ostes tasub ettevaatlik olla, sest koolitamata ja kutseoskusteta teenindaja võib kliendi tervise ohtu seada. Niisiis tuleks Terviseameti soovituse kohaselt tarbijal enne teenuse ostmist…
HIFU lifting – endiselt nr 1 protseduur naha noorendamiseks
Tänavu on tänu Covidi-piirangute kaotamisele lõpuks taas uksed avanud ilunäitused ja kongressid. Osalesin aprillis esteetilise meditsiini tööstuse ühel märgilisemal kongressil…
Särava jume saladus
Kellele ei meeldi soost ja vanusest sõltumata särav välja näha? Kui suvel on kauni ja päevitanud jume saavutamine loomulik, siis…