Maybelline New York esitleb uut inspireerivat sloganit “Make it Happen”

Riia moenädala raames toimuv eriline Maybelline New Yorki päev toob kokku enam kui 50 tuntud ilublogijat ja moetööstuse juhtfiguuri Balti riikidest.

Kogu päev nimega Make it Happen on täis põnevaid üritusi nii kohalikele ja rahvusvahelistele blogijatele kui ka teistele külalistele. Toimub hariva sisuga promoüritusi, millega kaubamärgi Maybelline esindajad tutvustavad uut reklaamlauset ja kaubamärgi uusi tooteid ning palju muud meelelahutuslikku, nagu trendika meigi ja uute toodete proovimine, meigikunstnike nõustamised, arvukad põnevate auhindadega loosimängud ja tore ajaviide üksteise seltsis MNY tsoonis.

„Meigil on võime ümber kujundada, inspireerida ja innustada. Just seda Maybelline New York endas hõlmabki. Kaubamärk julgustab naisi püüdlema unistuste poole, tegema ennast kuuldavaks ja täitma oma soove (MAKE IT HAPPEN). New Yorgi kaubamärgina pidasime oluliseks, et meie uus kaubamärgi platvorm areneks suunas, mis aitab seda enesekindlust ja iseseisvust edasi anda, näidates, kuidas meigi jõud aitab naisel end väljendada ja tõestada, milleks kõigeks ta võimeline on. Nagu me teame, on meik ja mood omavahel väga tihedalt seotud. Need täiendavad teineteist mitte ainult moelavadel, vaid ka igapäevaelus, aidates naistel tunda end tugevamana kui kunagi varem,“ tõdeb Galina Bezrukich, kaubamärgi Maybelline esindaja Baltimaades.