M.A.C Cosmetics esitleb värskeid meigitrende

M.A.C Cosmetics on läbi aastate olnud trende suunavaks jumestuspartneriks rahvusvaheliselt tuntud moebrändide showdel ning nii Pariisi, Milano, Londoni kui ka New Yorgi moenädalatel. Catwalkil esitletud jumestustrendid on hooaja vahetudes jõudnud nüüd lavalaudadelt ka igapäevasesse jumestusse.

Ütle „Bonjour!“ värskele pariisitari stiilile, kus inspiratsiooni on võetud davidbowielikust sulametalli-toonidest, või innustu Milano moenädalal esitletud 70ndate retrohõngulistest kevadvärvidest. Londoni moenädala poisilikult sportliku looki ja „just äsja tulin trennist“-efekti saavutad näole läiget lisades. Samas rokkis New Yorgi moelavadel grungelik glamuur, millele vastukaaluks sekundeeris meretuultest viidud rannalik päikeseõhetus.

Erinevate läiketekstuuride ja julgete värvide kasutamisega saavutatakse suurema pingutuseta välimus, mis on alati silmapaistev ja tähelepanuväärne. Samas kulub jumestusele M.A.C Cosmeticsi toodetega mitte rohkem kui viis minutit. Läbivateks võtmesõnadeks on kevadsuvisel hooajal siiski loomulikkus, ehedus ning usutavus. Lõpptulemus on küll mänguline, aga sundimatu ja üleliigselt viimistlemata.

M.A.C Cosmeticsi meigikunstnik Terry Barber on öelnud, et arusaam meigist kui lihtsalt välimuse korrigeerimise “vahendist” on igati vananenud. Tänapäeval ei kehti jumestustrendides kindlad reeglid ning soovitused, seetõttu julgustab ka M.A.C Cosmetics meiki kandma omamoodi ja alati katsetama nii erinevate värvitoonide kui ka temaatikatega.

 

a

a1