LISATUD GALERII: Eesti moedisain võlus Washingtoni publikut

Ka osalenud disainerid hindasid Washingtoni Eesti moe- ja disainipäevade vajalikkust kõrgeks ning väljendasid tänu koostööpartneritele:

 

“Washington DC moenädalal kollektsiooni näitamine ja sealne pop-up-showroom olid väga vajalikud ja huvitavad kogemused, et uurida sealse turu võimalusi ja maitset. Disaineri jaoks on väga oluline saada vahetut vastukaja ja näha inimeste reaktsioone oma loomingule. USA turul on lõpmatu hulk multibränd butiike, kus võiksid väga edukalt olla esindatud ka Eesti väikesed moebrändid. Suured mastaabid tähendavad ka nishitoodetele väga palju tarbijaid. Kohtusime mitme butiigi sisseostjaga, seega esimesed kontaktid, kust edasi minna, on loodud. Me oleme põhjamaised ja meie tooted on hästi teostatud, see müüb,“ kirjeldas oma muljeid Riina Põldroos, üks shows osalenud disaineritest.

 

“Minu jaoks sai selgeks, et USA turg on piirkonniti väga erinev ning igal suurlinnal on oma väljakujunenud riietusstiil, millest ka kinni peetakse. Hämmastas ka see, et keskmises hinnaklassis – milles ka Baltman asub –  oli brändide käekiri pigem klassikaline ja konservatiivne, peaaegu puudusid modernse käekirjaga brändid, kuigi vajadus nende järele oli vägagi olemas,“ rääkis Aivar Antonio Lätt, Baltmani peadisainer. Shows osalenud modellid ning potentsiaalsed kliendid tulid Antoniot mitmeid kordi suisa kättpidi tänama laheda disaini ning kvaliteetsete materjalide eest, mis Washingtoni suures äri- ja poliitikaringkonnas  selget potentsiaali omab.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised