LAPSEVANEMALE: 6 toitumisnõuannet tervislikuks koolivaheajaks

Koolivaheajal kipub põnevate tegevuste vahel muutuma laste igapäevane rutiin ning ühes sellega ununema ka nende tervislikkuse rajal hoidmine ja regulaarne toitumine.

Olgu tegemist täpset päevaplaani järgiva või vabagraafiku alusel toimiva perega, väikene kaos ja ajataju kadumine käivad koolivaheaja juurde. Et aga maiustest ja aktiivsetest tegevustest tulvil vaheajal täisväärtuslik toit päris ära ei ununeks, tuleb lapsevanematel kavalus appi võtta. „Lastele ei meeldi, kui neid sunnitakse ja seepärast peavad vanemad sammu edasi astuma ning tervislikule toidule loovalt lähenema,“ õpetas Daily kaubamärgi all toitlustusteenust pakkuva Baltic Restaurants Estonia müügi- ja turundusjuht Tiiu Endriksoni ning jagas kasulikke nõuandeid koolivaheaja tervislikuks veetmiseks.

 

#1 „Mängige“ toiduga

Lastele meeldib mängida ja mis saaks olla lapsevanemale veel põnevam, kui ise mängureegleid seada. Leppige kokku, et iga päev peab iga pereliige sööma 4 erinevat värvi vilju. Õhtul saate sellest toidulaua ümber rääkida ning selgitada võitja. „Arvestades kui palju erinevat värvi puu- ja köögivilju loodus meile pakub, ei tohiks nelja erinevat värvi vilja leidmine sugugi keeruline olla. Motiveerimiseks võiks mängus olla ka väike auhind mõne tervisliku maiuse või smuuti näol,“ soovitas Endrikson.