Viis vahepala, mida võib süümepiinadeta ka hilisõhtul nautida

Foto: Shutterstock

Ott Kiivikas soovitab järgmisi snäkke, mida võib endale lubada ka hilisõhtul treeningsaalist koju jõudes kartmata, et treeningule kulunud vaev luhta läheks:

  1. Muna: See klassikaline osa sinu hommikueinest sobib ka õhtusel ajal nälja leevendamiseks. Munades sisaldub rikkalikult vitamiine ja munavalk on väga kõrge toiteväärtusega. Lisaks on munas ka rasvu, mis aeglustavad valkude imendumist
  2. Kalkunifileesink: Kalkuniliha sisaldab trüptofaani, asendamatut aminohapet, millele omistatakse tihti ka uinutavat mõju. Lisaks und soodustavale keemilisele koostisele on väherasvane linnuliha ka kalorivaene, kuid seejuures rahuldust pakkuv maitseelamus.
  3. Kirsimaitseline proteiinikohupiimakreem: Kohupiimas sisalduvad valgud imenduvad aeglaselt ja varustavad sinu keha öö jooksul vajalike aminohapetega. Unegurmaanide seas kõrgelt hinnatud kirsid sisaldavad endas looduslikku melatoniini – hormooni, mis lühendab uinumiseks kuluvat aega.
  4. Hummus: See Lähis-Idast pärit, kikerhernetest valmistatud trenditoit on kiudaine- ja valgurikas ning sobib väga hästi kalorivaestele köögiviljadele kosutavat seltsi pakkuma.
  5. Keefir: Paljud uuringud on leidnud seoseid korras seedimise, sinu seedetrakti mikrofloora ning kaalukaotuse vahel. Seedimist soodustavate probiootikumide kõrval sisaldab keefir kaltsiumit, millel on stressimaandav ja rahustav toime.