KOREA KOSMEETIKA: Miks peaksid just seda eelistama!

Ilmselt oleme kõik tuttavad Korea kaunitaride veatu naha ja “portselannuku” meigitrendidega. Täna räägime just sellest, miks peaksime teadma rohkem sealsetest revolutsioonilistest ilubrändidest, mis on pannud aluse kõigele, mida leiame oma igapäevasest meigikotist.
Tekst: Helena Feofanov
Foto: Shutterstock

MIKS PEAKSID JUST KOREA TOODETESSE INVESTEERIMA?

Korea kultuuris on ilustandardid väga erinevad läänemaailmast. Meie väärtustame naturaalset ilu ja paneme rõhku enda näojoonte esile toomisele, kaunile jumele ja võimalikult minimaalsele katvusele. Koreas on ideaalne meik aga arvatud olemaks see, mis muudab naise ilusamaks nii väljast kui ka seestpoolt. Suurtes kogustes erinevaid tooteid kasutavad igapäevaselt nii vanad ja noored. Seoulis leidub kosmeetikapoode iga nurga peal, isegi maaalustes metroojaamades leiad uskumatult suure valiku tooteid ja erinevaid brände leidub rohkem, kui meie sellest isegi unistada oskaksime. Korea kosmeetika on ilmselt meile kui eestlastele üldiselt väga tundmatu maa. Täna aga räägime sellest, miks peaksid kaalutlema just nendesse toodetesse investeerimist.

 

KOREA NAISTE ILURITUAALID SAJANDEID TAGASI

Juba muistsetel aegadel teadsid Korea naised, kuidas enda naha eest parimat hoolt kanda ja oma välimust õigete toodetega rõhutada. Valmistati enda koorijaid, kreeme, õlisid ja kõike, mida perfektne nahk vajas. Kreeme valmistati taimemahladest, loodusest leiduvat E-vitamiini kasutati niisutava ekstraktina ja ohakad olid tuntud parima näomaskina. Just sellepärast on seal nõudlus aina paremate toodete järgi.

 

KÕRGE KVALITEET

Paljud brändid läänemaailmas, mida meie oleme harjunud igapäevaselt endale soetama, saadavad oma tooted testimiseks just Korea marketile, kuna nende nõudlus kõrge kvaliteedi vastu on suurem kui kuskil mujal. New York Times on öelnud, et “ilutooted, mis sobivad Korea naistele, sobivad ka ülejäänud maailmale.” Näiteks on Korea naised on alati arvanud, et kulmud on näo kõige olulisem osa ja seega peab neid rõhutama kuni absoluutse perfektsuseni. Kulmutint töötati välja igale nahatüübile, kulmukujule ja –värvile enne, kui meie oma kulme üldse kitkuma hakkasime.