Kiirmood veel kiiremini saadaval: H&M avas Baltikumi klientidele e-poe

Üks maailma suurimaid jaemüügifirmasid H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, mis pakub kõrgetasemelist moodi parima hinna ning kvaliteediga jätkusuutlikul viisil, avas täna hommikul oma e-poe aadressil hm.com ka Baltikumi klientidele.

H&Mi e-poes on müügil samad kollektsioonid, mis tavakauplusteski. Veebiostlejatel on ligipääs suurele valikule naiste-, meeste-, noorte- ning lasterõivastele ja aksessuaaridele. Samuti on võimalik soetada kodusisustuskaupu H&M Home’i kollektsioonidest. Lisaks tavavalikule leiab e-poest eksklusiivseid Online Exclusive esemeid ning saadaval on ka kogu H&M Beauty sari, sealhulgas juukse- ja kehatooted ning jätkusuutlik ilusari Conscious Beauty, mida H&Mi Eesti kauplustest pole senini osta saanud. Eesti klientide jaoks on uudiseks ka kontseptsioon Men Trend, mis pakub värskeimat moodi trenditeadlikule mehele.

„Oleme põnevil, et veebikauplus on nüüdsest avatud ka Baltikumis,” ütleb H&Mi Soome ning Baltikumi juht Marika Pyykkö. „Esmakordselt on kõik, mida kohalikud kliendid H&Mi juures armastavad alates baasrõivastest ning lõpetades värskeimate trendidega, ostetav vaid nupuvajutusega. See verstapost toob H&Mi tooted mitmesse kanalisse ning meie Baltikumi klientidel on nüüdsest arvutite, nutitelefonide ning -tahvlite kaudu ööpäevaringne ligipääs meie parimatele kollektsioonidele.”

Veebipoe saabumise tähistamiseks pakub H&M klientidele ahvatlevaid soodustusi: kuni 10. aprillini leiab naiste-, meeste- ja lasteosakonnast avamispakkumisi alates 4,99 eurost ja koduosakonnast alates 2,99 eurost, lisaks kehtib valitud esemetelt soodustus kuni 50% ning pakkide koju saatmine on perioodil 31. märtsist 15. maini tasuta.

Online-ostlemine muudab H&Mi veebikogemuse Eesti klientide jaoks terviklikuks: veebikeskkond H&M Life pakub inspiratsiooni ning näitab viimaseid kollektsioone, uudiskirjad annavad spetsiaalseid allahindlusi ning H&Mi sotsiaalmeediakanalid pakuvad võimalust suhelda nii H&Mi kui ka brändi teiste klientidega.