Keha areneb rohkem, kui annad talle õiget kütust! MIDA SÜÜA ENNE TRENNI?

Mida oleks kõige parem enne trenni süüa ja millal seda teha? Loe ja saa teada!

Kuid tavalise treeningu jaoks on kõige parem süüa 45-60 minutit enne trenni. Süsivesikute ja proteiini kombinatsioon annab sulle vajalikku kütust, et tõsta raskeid raskusi ja kaua vastu pidada. Erinevad uuringud on näidanud, et kui enne trenni süüa süsivesikuid koos väikse hulga proteiiniga, siis aitab see kaasa musklite kasvule pärast trenni.

Mida peaksid sööma siis, kui treenid varahommikul?

Sinu keha põletab rohkem keharasva tühja kõhuga. Kuid kui sinu eesmärk on tulemusi parandada või musklit kasvatada, siis on väike eine enne trenni vägagi soovitatav. Lisaks aitab see kaasa sellele, et sa pärast trenni end üle ei sööks.

Mis siis kui enne trenni ei ole aega süüa?

Tänapäeval on kõigil kiire ja pole aega õigel ajal enne trenni süüa. Kui sul pole aega tund enne trenni süüa, siis söö kasvõi vahetult enne trenni väike vahepala. Uuringud näitavad, et kasvõi väike vahepala vahetult enne trenni aitab paremate tulemuste saavutamisele rohkem kaasa kui üldse mitte söömine. Kuid ole ettevaatlik, et sa vahetult enne trenni toiduga ei liialda. Kui enne trenni liiga palju süüa, siis võib seedimata toit seedetrakti häireid tekitada. PS! Väike banaan enne trenni on ideaalne snäkk.