Juuksed lahti tänu elustiilile

Põhjuseid, miks juuksed on lahti võib olla mitmeid. Siinkohal pöörame tähelepanu nendele põhjustele, mis on küll ebameeldivad, kuid mille puhul ei ole vaja pöörduda trihholoogi poole. Need põhjused kaasnevad või tulenevad elustiilist.

Temperatuuri muutus

Juuksed ei talu eriti temperatuuri muutumist. Eriti ebasobivad olukorrad juustele on need, kui soojast toast minnakse külma õue ja vastupidi. Juuste tervise seisukohast on väga oluline kanda külmal ajal mütsi. Siinkohal ei tasu ka unustada, et kui külmast astutakse tagasi sooja temperatuuriga ruumi, olgu selleks siis kasvõi pood, tuleks müts peast ära võtta.

Vale- ja puudulik toitumine

Juuste tervishoiu seisukorrast on väga oluline, et toidulaud oluks valgu ja raua rikas. Peale selle sõltub juuste ebarahuldav tervis ka vitamiinide (C, B5, B6, PP) vaegusest ning mineraalide (tsink, kaltsium, magneesium) vähesusest.

Halvad harjumused

Halvad harjumused nagu suitsetamine ja alkoholi kuritarvitamine põhjustavad probleeme veresoonkonnas. Tagajärjeks on vereringe häired, mille tulemusena ei saa juuksefolliikul piisavalt toitaineid ja juuksed muutuvad nõrgemaks ning hapramaks.

Hormoonid

Hormonaalsed muutused, mis on tingitud rasedusest, abordist, rasestumisvastaste vahendite kasutamisest, erinevatest ravimitest, menopausist, endokriinsetest haigustest jms võivad samuti põhjustada juuste väljalangemist.

Haigused

Paljud siseorganite haigused põhjustavad muutusi nii juuste kui ka küünte ja naha välja nägemises. Siinkohal on oluline ka, et söögisedelis oleksid pähklid, linaseemneõli, madala rasvasisaldusega kala ja naturaalne juust.

Stress

Stressi põhjustavad emotsionaalsed läbielamised. Need võivad olla nii negatiivsed elumuutused kui ka näiteks ravimid, haigus, operatsioon jms, mille puhul keha on pidanud kohanema uue olukorraga. Stressi puhul on oluline teada, et juuksed reageerivad sellele alles 1-2 kuu möödudes.

Et keha suudaks igasuguste võimalikel stressifaktoritega paremini toime tulla on vajalik, et talle tagataks piisav kogus magneesiumi. Seda saab teha nii toidulisandite abil kui ka lisades oma toidusedelisse selliseid toiduaineid nagu nisuidu, kõrvitsaseemned, mandlid, kaerahelbed, tatar, vetikad jne.

Allikas: geniusbeauty.com