Brändil IRIS JANVIER sündis uus äririiete liin tegusatele naistele

Reedel, 18. märtsil tutvustab Eesti moemaja IRIS JANVIER uut moeliini, mis hakkab kandma kaubamärki IRIS JANVIER business. Uut kollektsiooni näidatakse läbi kunstilise moe-performance’i Saku Suurhallis Kuldmuna gala avalöögina. Etenduse toetajaks on Net Group.

Reedel lavale jõudev show on loovtiimi kreatiivne eneseväljendus, kus põimuvad omavahel erinevad kunstivormid nagu teater, tants, disain ja audiovisuaalsed vormid. Märksõnad, mis iseloomustavad seda lavastust on: performance, installatsioon, tehnogeensed vormid, futurism, sürrealism, jõulisus, eneseiroonia. Laval on Naine oma nõrkuste ja eripäradega.

Esmakordselt Eestis esitletav žanr – moe-performance, on sündinud koostöös andekate noorte koreograaf-lavastajatega Carmel ja Rene Kösteriga (Twisted Dance Company). Peaosalisena on etendusse kaasatud näitleja Maiken Schmidt. Lisaks panustavad loominguliselt videokunstnik Alyona Movko, režissöör Sven Olters ning mitmed andekad tantsijad ja modellid.

Kollektsioon on loodud mõeldes iseteadlikule naisele, kes soovib olla elegantne igas päevas. Tööaeg moodustab suurema osa tema aktiivsest päevast ning ta soovib nautida igat hetke oma töises keskkonnas – olgu see siis kontoris, kohtumisel või ärilõunal.

Kollektsioon on praktiline, mugav ja valmistatud kvaliteetsetest kangastest, mis ei vaja igapäevast hooldust. Lõiked on mugavad, hästi istuvad ja naiselikud. Värvigamma varieerub, moodustades omavahel sobiva täiusliku kombinatsiooni. Business kollektsiooni detaile saab suurepäraselt kombineerida omavahel, mis on suurepärane võimalus luua erinevaid komplekte igaks tööpäevaks. Kollektsiooni igat eset on limiteeritud koguses ning hinnatasemelt on see sobiv kõigile, kes soovivad kvaliteetset Eesti disaini mõistliku hinnaga.