ILUPALJASTUS! Supermodell CINDY KRAWFORD nimetab oma salajased ilurituaalid

Olgem ausad, 50ne aastane Cindy näeb isegi šikim välja, kui paljud 20ndates tüdrukud. Mis on need imetooted, milleta ta oma elu ette ei kujutaks? Kuidas ta oma figuuri nii heas vormis hoiab? Ammuta inspiratsiooni ning proovi neid nippe järele!
Toimetas: Kristiina Virt
Foto: Shutterstock

#1
KARDIOTRENNID, PIKAD JALUTUSKÄIGUD, KÜKID – MUUDA IGAPÄEVANE TREENING VÕIMALIKULT MITMEKÜLGSEKS

“Mulle meeldivad viimasel ajal popiks saanud jooga ning jooks, kuid vanad, ajaproovi läbinud tehnikad töötavad minu puhul paremini,” tunnistab Cindy Crawford. “Neid trennivõtteid, mida ise kasutan, on mulle õpetanud Radu – mees, kes koostas aeroobikakava, mida kunagi videotes ette näitasin. Hetkel on mul aga teine treener, kes tutvustas minule jõusaali. Kohtume temaga 3 korda nädalas ning teeme kükke, kätekõverdusi, kasutame erinevaid masinaid. Lisaks meeldib mulle väga kardiotreening, olen selle instensiivsust viimasel ajal oluliselt tõstnud ning intervall-treening. Vabadel päevadel jalutan mägedes, sõidan rattaga ning katsun võimalikult palju liikuda.”

#2
HOMMIK ALGAB TOITVAST SMUUTIST

“Igal hommikul teen endale ühe maitsva smuuti: segan blenderis kokku spinati, pool banaani, natuke toorkakaod ja värsket piparmünti mandlipiima ning proteiinipulbriga. Väga maitsev hommikusöök, mis kustutab näljatunde üpriski pikaks ajaks.”

#3
LÕÕGASTU – MEDITEERI NING KÜLASTA SAUNA

“Natuke aega tagasi läbisime kogu perega mediteerimise põhitõdesid paljastava kursuse. Tõtt öelda, ei ole ma kunagi mediteerimisest midagi erilist arvanud, kuid oma hingelist seisundit vaadates kinnitan, et sellel on tõepoolest positiivne mõju. See on minu jaoks  uusim rituaal lõõgastumiseks, mis töötab iga kord,” ütleb Cindy, kes armastab stressi maandamiseks lisaks mediteerimisele sauna külastada. “Infrapunasaun on minu lemmik – kõigest pool tundi istumist mõne põneva raamatu seltsis – ja väljud sealt absoluutselt uue inimesena!”