Sel aastal on politsei võtnud luubi alla ka sotsiaalmeedia ja need, kes seadust rikuvad, on saanud trahvi. See tähendab seda, et isegi kui kellelegi kuulsale näitlejale näiteks ei makstud reklaami eest, vaid ta lihtsalt postitas üles Tais basseini ääres tehtud pildi õllega, siis võib ta alkoholi reklaamimise eest saada trahvi (umbes 150 USD). Hiljuti said trahvi näiteks 8 kuulsat kohalikku staari, kes olid teinud alkoholi reklaamiva pildi sotsiaalmeediasse koostöös Singha õllega. Kuid politsei ei jälgi ainult rikaste ja kuulsate sotisaalmeediat. Augusti alguses arreteeriti kolm tüdrukut, kes tegid Facebooki live video ja kutsusid üles õllet jooma.

Mõned kriitikud arvavad, et tegemist on liialt ebamäärase seadusega. Ei või ju teada, mida tegelikult juuakse või kust läheb konkreetne piir. Samuti on keeruline baaridel end reklaamida nii, et seadusega pahuksisse ei mindaks. Sest kui sa midagi müüd, siis peab sul olemas võimalus ennast ka reklaamida. Ei saa eeldada, et kliendid lihtsalt niisama leiavad sind ja sinu toote üles.

Üks Tai ööelu ajakirjanikke räägib, et nende töö on läinud keeruliseks, kuna nad peavad oma lugude juurde pilte hoolikalt valima. Nende Instagram on läinud pärast seda nii igavaks ja raske on oma tööd hästi ja kaasahaaravalt teha. Ta kardab, et paljud turistid võivad Bangkoki asemel hakata külastama Gambodia pealinna Phnom Penhi.

Kuid hoolimata alkoholiseadustest on Bangkoki ööelu endiselt täies hoos. Kuigi baarid ja pubid peavad endale uusi reklaamimisvõimalusi otsima.

 


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised