Enne kui uued tossud ostad, loe kindlasti seda!

Trenni tegemine on tegelikult palju lihtsam, kui sa arvata oskad. Kui sul on kasutusel õiged spordiaksessuaarid ning tead, kuidas neid kasutada, jõuad oma soovitud tulemusteni palju kiiremini ning naudid ka trenni tegemist rohkem!
Toimetas: Keit Laisaar
Foto: Shutterstock

Valides õiged spordijalanõud, aitab see sul sooritusi parandada ning samuti ka vigastusi vältida. Pea meeles ka seda, et umbes 1000 kuni 1200 kilomeetri jooksmise või 500 tunni aeroobse tegevuse järel tuleks oma spordijalanõud välja vahetada, kuna toestusmaterjalid on kulunud ja need ei toeta enam piisavalt sinu jalga.

Mida jälgida spordijalatseid ostes?
Kõige lihtsam on osta spordijalanõud spordipoest, kus müüja sulle nõu saab anda: millised jalanõud sobivad just selle spordialaga, millega sina tegeled, samuti saab ta õiget suurust soovitada. Kõige parem oleks minna spordijalanõusid valima pärast treeningut, kuna siis on su jalg natuke suurem. Samuti proovi spordijalanõud sama sokiga, millega trenni teed. Proovi jalga kindlasti mõlemat jalanõud, kuna enamik inimestel on üks jalg teisest veidi suurem. Jälgi ka, et varvastel oleks piisavalt ruumi, et neid saaks liigutada (selleks tuleb osta jalanõud umbes 0,5 cm varuga).