PROBLEEME ENESEKINDLUSEGA? 6 asja, mida sa iga päev saad teha, et oma enesekindlust tõsta!

Kas teadsid, et isegi kõige suurematel liidritel on aeg-ajalt probleeme enesekindlusega? Enesekindlus ei ole kaasasündinud omadus, seda saab õppida! Tegemist on teatud laadi mõtteviisiga.

#4 Ole positiivne!

Positiivne tõmbab ligi kõike positiivset. Seega ole rõõmus, ära vingu ja virise, ole ma-saan-kõigega-hakkama suhtumisega. Naerata ja naera palju – nii tõmbad enda ligi positiivseid inimesi, kellega on hea ja julge suhelda. Ja sellise inimesega tahavad ka teised väga suhelda.

Üks nipp oma meeli positiivsemaks muuta, on kirjutada iga päev üles 5-10 asja, mille eest tänulik oled. See aitab mõtteviisi muuta ja muudab õnnelikumaks.

 

#5 Tegutse!

Lisaks kõigele välisele on enesekindlaks olemisel veel palju muidki aspekte. Harjuta seda rolli iga päev! Näiteks järgmine kord mõnel üritusel olles sunni end võõra inimese juurde minema ja temaga jutustama. Või pane end kirja mingile koolitusele/üritusele, kuhu sa tavaliselt ei läheks.

Tegutsematus tekitab hirme ja kahtlusi, kuid tegutsemine usaldust ja julgust. Algatuseks võid sa üles märkida oma tugevused ja nõrkused. Kuigi enamik inimesi ütlevad, et tuleks tegeleda oma nõrkustega, siis proovi hoopis keskenduda nendele tugevatele külgedele, mis sul on. Kui panustad rohkem oma energiat sellesse, mis sinus on positiivset, siis aitab see kaasa sinu enesekindluse tõstmisele.

 

#6 Ole ettevalmistunud!

Jäte meelde, et eelnev ettevalmistumine aitab kaasa parema tulemuse saavutamisele. Mida rohkem ettevalmistunud sa oled, seda paremini saad sa hakkama ootamatustega, mis elu pakub. Enne kui lähed uude seltskonda või tööintervjuule, kujuta endale ette, mis tundeid sa tahad, et sind pärast seda valdaks. Sea oma mõtted selle suunas, et oled enesekindel. Ja pea meeles, et see ei tulegi ühe korraga, see võtab aega, kuid tähtis on see, et iga kord kasvõi väikse sammu astud.

 

Lõpetuseks üks hea ingliskeelne väljend:

FAKE IT, UNTILL YOU MAKE IT!