Eestisse saabub müügile Ameerika tuntud kosmeetikabränd Urban Decay

Käesoleva kuu lõpus saabub Eestisse müügile Ameerika üheks edukaimaks kosmeetikabrändiks nimetatud Urban Decay.

Enne revolutsioonilise brändi loomist valitsesid ilumaailma turgu roosa, punane ja beež. Brändi üks loojatest Sandy Lerner mõistis, et kosmeetikatööstuse suured tegijad ei suuda pakkuda tooteid tema alternatiivsele maitsele, mistõttu otsustas ta neid ise tootma hakata. Sandy ärijuht David Soward tutvustas talle ühel saatuslikul päeval oma kaasvisionääri Wende Zomniri, kes, olles ühteaegu nii loominguline ärinaine ning jumestussõltlane, leidis samuti, et hetke turuolukord vajab energilist raputust. Ambitsioonikad naised sõlmisid teed juues kokkuleppe, mis viiski küünelakkide segamiseni Wende Laguna Beachi bungalos. Sandy, David ja Wende lansseerisid Urban Decay 1996. aasta jaanuaris ning sarja esimesteks toodeteks olid 10 huulepulka ja 12 küünelakki. Linnamaastiku armetumatest tahkudest inspireerituna kandsid need pöördelisi nimesid, nagu Roach, Smog, Rust, Oil Slick, Acid Rain.

Urban Decay üha laienev üleilmne esindatus tõestab fakti, et jumestustoodete kasutajad üle kogu maailma soovivad alternatiive. Samuti võtavad Urban Decay tootesarja müüki üha suurem hulk edasimüüjaid Kanadas, Ühendkuningriigis, Prantsusmaal, Itaalias, Hispaanias, Singapuris ja Lähis-Idas. Ameerikas on bränd esindatud tuntud kaubanduskettides, nagu näiteks Sephora, Ulta ja Macy’s.

Urban Decay tooted saabuvad alates 26. maist müügile Tallinna Kaubamaja iluosakonda ning e-poodi.


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised

Dramaatilised silmapliiatsi trendid

Tänavune kevad on suurepärane, et värskendada oma silmapliiatsi kasutamise ampluaad. Ükskõik, kas seni oled eelistanud klassikalist kassisilma või lihtsalt silmi…