Eesti bränd Tjorven Kids sai moemekas erakordse võimaluse

Orgaanilisest puuvillast lasteriideid tootev ettevõte tõsteti sadade brändide seast Euroopa suurima moemessi Playtime Paris raames uustulnukana esile.

Maailma juhtival moe- ja disainialasel messil esmakordselt osalev Tjorven Kids valiti lastemoe maailma tipptegija Deborah Sfez’i poolt 12 silmapaistva uustulnuka sekka, kelle kollektsiooni selleks eraldi loodud laval esitletakse.

Ettevõtte tegevjuhi Ruth Mändma salasoov on siseneda välisturgudele ning kõrge tunnustus tuli talle väga positiivse üllatusena. „Playtime Paris on juba iseenesest koht, kus väikeettevõtjal on võimalus jääda silma suurtele edasimüüjatele. Seda, et meid sadade brändide seast veel omakorda välja valitakse, ei näinud ma ette ka oma kõige paremas unenäos,“ sõnas Mändma.