BIKIINI-FITNESSI BLOGI: Minu toitumispõhimõtted ja toidupäevik

Viimasel ajal on minu käest väga palju uuritud toitumise kohta. Mida, kui palju, kui tihti. Otsustasin sellest pikemalt kirjutada.

Esimene ja kõige tähtsam minu põhimõte – eelistan päris toitu ehk üritan toidulisandeid vältida. Üritan toidulisandeid vältida, sest nagu nimetus juba ütleb, tegemist on toidu LISANDIGA. Olen seda meelt, et kui söön tasakaalustatud toitu, siis mul ei ole vaja juurde söö-juua pulbreid, mis sisaldavad kunstlike magusaineid ja kõike muud, mida tavaline inimene ei suuda hääldada. Inimesele, kellel ei ole suuri spordiga seotud eesmärke, ei ole vaja lisa valku tarbida – eluks vajaliku koguse saab toidust.

Viimastel aastatel on toidulisandite tööstusharu võtnud eriti suuri pöördeid ning tundub, et paljudel inimestel hakkab asendama lausa tavalist toitu. Miks? See on popp? See on äri, suured turunduskampaaniad on olnud edukad ning toidulisandid on saanud lahutamatuks osaks paljude toitumises. Meeletult kurb on vaadata, kui valgubatoonid on paljudel hommikusöögiks, vahepaladeks, magustoiduks, lahutamatuks reisikaaslaseks …

Pärast raskeid trenne tarbin valgu- ja süsivesiku šeiki, aga selleks mul ka kindel eesmärk. Kasvatan lihasmassi ning vedelal kujul jõuavad valk-süsivesik kiiremini näljaste lihasrakkudeni. Ja ma ei väid,a et elu sees ei söö ühtegi valgubatooni vms. Küsimus on kogustes ja vajaduses.