5 NIPPI PÜHADE (loe suure sööma-aja) ÜLE-ELAMISEKS, MIS AITAVAD FIGUURI HOIDA

Kui sa oled nagu suurem osa naisi, siis oled ka sina oma "pühadekaalu" juba peaaegu saavutanud. Ja aina rohkem ahvatlusi on tulemas: jõulusöömingud, höögvein ja šampus, pipargoogid ja šokolaadid. Anname paar nippi, kuidas jõule nautida, oma figuurile mitte väga halvasti mõjudes.
Foto: Shutterstock

#1 Enne välja sööma minekut söö väikeseid snäkke. Ära mine tühja kõhuga, sest siis on oht üle süüa ning teha valesid toiduvalikuid. Tavaliselt kipume tühja kõhuga valima kõige rasvasemaid ja kaloririkkamaid toite.

 

#2 Keskendu puu- ja juurvilja vaagnale. Söö kõike, mida sa soovid, kuid pea piiri! Enne kui juurde tõstad toitu, siis mõtle enne järele, kas sul tõesti seda vaja on.

 

#3 Joo söögikordade (ja alkoholiklaaside) vahel vett. See iatab kiiremini kõhtu täita. Samuti kipume üle sööma siis, kui meil tegelikult on hoopis janu.

 

#4 Liiguta ennast iga päev. Mine tee kasvõi 15-minutiline jalutuskäik. Või venita kodus ärgates 10 minutit. See annab mõnusa alguse su päevale ja paneb seedimise kiiremini tööle.

 

#5 Joo igal hommikul sidrunivett. See on väike asi, kuid muudab palju.