SOOVID SÄRAVAT NAHKA? Siis söö just neid asju!

Milliseid toiduvalikuid teha, et nahk oleks särav ja jume tervislik? Loe ja saad teada.

Vitamiin A on ka hea abiline, mis aitab võidelda kortsude ja teiste vananemise ilmingutega. A vitamiini soovitatakse tarbida ka toidulisandina ehk siis tableti näol.  Selle põhjuseks on eelkõige see, et vitamiin A mängib olulist rolli akne ravis. Vitamiini A allikateks on  rohelised lehed, munad, madala rasvasisaldusega piim, porgand, melon jt.

C-vitamiin aitab kaitsta nahka päikese eest. Samuti aitab parandada vabade radikaalide poolt hävitatud kollageeni ja elastiini hulka nahas. See on väga oluline just naha pinguldamise seisukohast. Suurepärased C-vitamiini allikad on punane paprika, tsitrusviljad, papaia, kiivi, brokoli, roheline- ja rooskapsas.

 

E-vitamiin on taas üks antioksüdant, mis aitab kaitsta nahka päikese tekitatud kahju eest. E-vitamiin on ka põletikuvastane ja immuunsust tugevdav. E-vitamiini sisaldavad taimsed õlid, pähklid, seemned, oliivid, spinat ja spargel.

Omega-3s ja omega-6s on asendamatud rasvhapped, mis aitavad toota naha loomulikku rasu kihti. Need vajalikud rasvad, aitavad nahal jääda siledaks ja nooruslikuks. Head allikad ammutamaks eeterlikke rasvhappeid on oliiviõli ja canola õli, lina, pähklid, ja kala nagu lõhe, sardiinid ja makrell.