rubriik: TEENINDUSE TEEMANT

Töötaja ajas kliendid minema

Töötaja ajas kliendid minema

Ühes tuntud mahlanimelises veekeskuses märkas 31-aastane meesteenindaja K. L., et paar tädi püüab veepargist siseneda terviseklubi poolele. Ette rutates tuleb mainida, et „tädidel“ oli olemas nii veepargi kui ka terviseklubi pilet, tõsi, mitte küll otseselt nähtaval kohal. Igatahes pani K. kiire diagnoosi, et tegemist on teenuse vargusega ja ütles „tädidele“, mis ta neist arvab. Lihtsalt öeldes sõimas meesteenindaja naistel näo täis.

Terve märtsikuu Saloninfra kasutamine tasuta!

Terve märtsikuu Saloninfra kasutamine tasuta!

Saloninfra naistepäeva ja kevadkuu superpakkumine

Kui ilumüüdid ründavad ilutegijat

Kui ilumüüdid ründavad ilutegijat

Inimesele on omane reageerida infole, mis tema jaoks kummaline, emotsionaalselt. Kui klient räägib iluteenindajale mõne ilumüüdi, mis kohe kindlasti paika ei pea või sisaldab väärarusaami, siis kipuvad ka iluteenindajad reageerima emotsionaalselt, mis kahjuks võib aga klienti solvata.

Pivot Point International, Inc. Viis hiljuti läbi kliendiuuringu „Mida klient tegelikult ootab“.

Pivot Point International, Inc. Viis hiljuti läbi kliendiuuringu „Mida klient tegelikult ootab“.

Uuringus küsitleti pea 500 ilusalongiklienti. Jah, kõik see toimus kaugel Ameerikas, aga inimesed jäävad inimeseks ja tulemustest on kindlasti kasu ka meie ilutegijatele.

Alustab Teeninduse Teemant 2011/2012

Alustab Teeninduse Teemant 2011/2012

Mis konkurss see on? Tegemist on konkursiga, kus hinnatakse kõike seda, mida klient tajub ilusalongi külastades: alates sellest, kuidas kodulehelt infot üles leida ning lõpetades sellega, kuidas klient salongist välja saadetakse. Kliendil tekib kogemusemotsioon, mida võib nimetada ka teenindusemotsiooniks ning millel on oluline roll kliendi edasisel käitumisel. Täpsemalt siis sellel, kas ta toob oma raha edaspidi sellesse [...]

Mida räägivad Kliendid ilusalongi teenindusest?

Mida räägivad Kliendid ilusalongi teenindusest?

“Teeninduse Teemant 2010/2011″ konkurss on seekord lõpusirgele jõudnud. Annan väikese tagasiside sellest, mida hindasid kliendid salongide teeninduses ning mida tasub veel täiendada. Usun, et siit leiab iga salongijuhataja väärt mõtteid, kuidas oma teenindust klientidele veelgi meeldivamaks lihvida.

Suhtlemistreener annab nõu

Suhtlemistreener annab nõu

Superviisor, suhtlemistreener ja kosmeetik Kaire Bachmann www.täiendkoolitus.eu arutab lahti sõlmsituatsioonid, mis võivad esmalt tunduda lihtsad ja tähtsusetud, aga tegelikult…… Kui kas sul tuleb soov mõnda sasipundart harutada, kirjuta amin@iluguru.ee. Situatsioonikirjeldused ilmuvad anonüümselt. Foto: erakogu ja sxc.hu Ma ei suuda klientidega vaielda, st ma ei oska neile öelda oma arvamust ega ka soovitada midagi. Ma ei [...]

Mida ta tegelikult tahtis öelda?

Mida ta tegelikult tahtis öelda?

Foto: sxc.hu Istun juuksuritoolis, selgituseks märgin veel juuksurile, et need heledad salgud võiksid laiemad olla. Juuksur on tõeliselt rahul ja kiidab, et tore, kui salke võib vabalt välja võtta….. ja siis ta võtabki tervelt neli minu juuksekarva, et nendest salk moodustada. Teen märkuse, et võib tunduvalt julgem olla, ning selle peale lisandubki veel kaks karva. [...]

Äriretseptid ilumaailma suurkujudelt

Äriretseptid ilumaailma suurkujudelt

Eks rasked ajad ole kõikjal. Portaal www.behindthechair.com küsitles ilumaailma suurkujusid, et neilt kätte saada just tänaseid edusaavutamise retsepte. Mis muud, kui toome need ka teieni ja eks igaühe otsustada jääb, kas see töötab või ei. Salongiäri eksperdid Terri and Steve Cowan pakuvad välja õhupallistrateegia. Nimelt tuleb võtta paar õhupalli ja siis neid nagu muuseas kaubanduskeskuses [...]

TÖÖTAJA LEIDMINE on VÄLJAKUTSE

TÖÖTAJA LEIDMINE on VÄLJAKUTSE

Kust küll leida kliendibaasiga juuksurit/kosmeetikut ehk teisisõnu, kuidas saada oma meeskonda inimene, kes oskab kliente enda külge siduda? See on oluline küsimus, sest tublid spetsialistid tagavad edu kogu salongile. Seepärast tasub tippspetsialisti otsimisel ja värbamisel teha põhjalikku eeltööd. Toon siin ära mõned olulised pidepunktid, millele tasub töötaja otsingul tähelepanu pöörata.

Suhtlemise Nõu annab superviisor

Suhtlemise Nõu annab superviisor

Parim viis selle kliendiga käituda, oleks ilmselt talle võimalikult neutraalselt seletada, millist kahju tema käitumine teile põhjustab ehk, mis täpselt juhtub, kui ta jätab tulemata. Kindlasti ei tohiks siin lasta võitu saada emotsioonidel. Samuti tuleks väljendada oma muret järgmise aja suhtes.

Teeninduse Teemant 2011 tuleb taas

Teeninduse Teemant 2011 tuleb taas

foto: sxc.hu Eesmärgiks on tunnustada ja avalikustada neid ilusalonge, kes lisaks erialastele oskustele pakuvad oma klientidele ka tõeliselt esmaklassilist teenindust. Kuidas seda tehakse Toimub teenindusauditi läbiviimine. Salongi külastavad korraldajate poolt saadetud kliendid ning täidavad hiljem spetsiaalselt väljatöötatud küsitluse. Hindamine toimub kindlate hindamiskriteeriumide alusel numbriliselt. Saadud hindamistulemused liidetakse iga salongi kohta eraldi kokku. Iga osalev salong [...]

kuidas omada maailma parimat klientuuri

Iga suhtlusega kaasneb energiate vahetamine. Olete ju kuulnud ja võib olla ka kogenud, et mõni inimene imeb su energiast tühjaks, teise inimesega jutustamine toob aga tunde, et kõik on väga ilus ja kena. Lühidalt öeldes, nii need inimesed üksteisele mõjuvadki.

teenindusstandardid eesti iluteenindajatele

Teenindusstandard on dokument, kus on kirja pandud teenindusprotsessi kirjeldus: mil viisil tagada klientide rahulolu.

Uus! Suhtlemistreeneri nõuanne

Ilugurus hakkab nõu andma superviisor, suhtlemistreener ja kosmeetik Kaire Bachmann. Arutlusse tulevad need kõige tavapärasemad situatsioonid, millega ikka päevast päeva kokku puutuda tuleb.

Kui ka sinul on oma sõlmpunkt, mida sooviksid lahti harutada, siis postita see kommentaaride reale. Me ei avalda sinu kontakte ja anname endast parima, et säiliks täielik anonüümsus.

Selgus Teeninduse Teemanti võitja

Enne veel kui avaldati „suur saladus“, toimus juhtimisseminar, kus räägiti just sellest kuidas hinnata klientide rahulolu ja kuidas näha võimalikke sõlmpunkte kliendi silmade läbi. Koolitajateks seminaril olid Piret Bärg ja Kertti Viru.

Et jutt liiga töiseks ei muutuks oli kutsutud ka üllatusesineja, kelleks oli Heili Politanov firmast Gourmet Coffee. Heili avas ukse üllatuslikku kohvimaailma ja tegi seda nii oskuslikult, et kohvipausi kohvikann jäi täiesti puutumatuks, sest oldi kogetud vahet tavapärase ja kvaliteetkohvi vahel.

Mida tegelikult tähendab olla fie

Palgatöötajale FIEks hakkamist või FIE-na tegutsemist töö saamise tingimuseks seades pakutakse tööandja poolt lootuses vähendada ettevõtte kulusid ning jätta osa töö organiseerimise funktsioone FIE kanda.

5 nippi lojaalsete kliendisuhete loomiseks

Sinu tööelus on kõik hästi – tööd on piisavalt, ajad on kinni ja tunned oma kliente juba nii palju, et aimad nende soove enne, kui nad suu lahti teha jõuavad. Tegelikkuses on see tunne aga petlik. Elu võib muutuda ainult ühe silmapilgutuse jooksul. Korralik klientuur tähendab kahjuks ka seda, et teenindaja vuhiseb sõna otseses mõttes kliendi juurest kliendi juurde. Viimane aeg on „püsikiirusehoidja“ välja lülitada, sest sinu tänane klient võib väga kiiresti olla homme kellegi teise oma.