SUUR GALERII: Baltika Grupp näitas sügis-talvist kollektsiooni

Moeõhtul esitlesid tuntud moegurmaanid oma nägemuse Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni, Montoni ja Blue Inc Londoni sügis-talvistest kollektsioonidest.

Fotod: Maksim Toome

Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul muutub Baltika aasta-aastalt rahvusvahelisemaks. „Läbi e-poe on meie brändide tooted jõudnud sel aastal juba enam kui 30 riigi tarbijateni. Oleme uhked, et selline rahvusvaheline rõivadisain sünnib meie oma Eesti disainerite käe all,“ rääkis Milder.

Baltika kvartali hoovis asuvas ehitusjärgus ärihoones toimunud moeõhtul näidati disainerite uusimat loomingut ja sügishooaja trende. Naistemood soosib värve, põnevaid lõikeid ja kleidi kandmist pükstega, mis toob Baltika brändide tootevalikusse nii ajatut klassikat kui uudset disainikeelt. Meestemoes teevad aga ilma aimatavad vihjed 1970ndatest ja sinine värv.

Külalisstilistidena lõid kaasa moe- ja elustiiliblogija Helene Vetik (stiliseeris Ivo Nikkolo show), Brand Manuali konsultant Rauno Pello (Baltman), stiiliblogija Hanna Martinson (Blue Inc), Ilumessi peakorraldaja Katrin Pihela (Bastion), SmartStyle by Merit Boeijkens stilist Merit Boeijkens (Mosaic) ja stilist Karl Keskla (Monton).

Teiste hulgas astusid modellina lavale ka Eesti tippjalgpallurid Martin Vunk ja Alo Bärengrub. Baltika on Eesti Jalgpalli Liidu pikaaegne toetaja, varustades Eesti rahvuskoondist esindusülikondadega.

Moeblogija ja stilist Aljona Sokolovskaja ütles pärast etendust, et värske pilguga stilistika, hoolikalt valitud modellid ning vunki andvad pisikesed nüansid lõid igale brändile oma näo. „Nii kandis üks suur Baltika moeõhtu endas kuut eriilmelist show’d. Kui muidu on mu lemmikuteks Baltman ja Ivo Nikkolo, siis seekord olin ma kõigist nähtud kollektsioonidest ühtviisi vaimustuses,“ jagas Sokolovskaja oma muljeid.

Eesti Kunstiakadeemia professor ja moestilistika õppekava juht Vilve Unt märkis samuti, et mänguline lavastus andis stilistidele võimaluse väga täpselt välja tuua iga moemärgi iseloomu. „Montoni imeilus Alice, Bastioni „kristallkingakesed“, Mosaici härra lapsevankriga, Baltmani boheemlaslik ärimees, jalgratas õlal,“ rõhutas ta stilistikäe tähtsust selge kuvandi loomisel. „Väljapeetud Ivo Nikkolo üllatas mind noorusliku stilistikaga, mis oli ühtlasi kui õppetund, kuidas rõivaesemeid omavahel sobitada. Sama eset võis laval näha mitmes võtmes, pakkudes igaühele oma.“

Baltika moeõhtu õnnestumisele aitasid kaasa ABC King, Max Factor, Goldwell, Kadarbiku ja Norra Maja.

Baltika Grupp on rõivakaubandusettevõte, mis opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani, Bastioni ja Ivo Nikkolo jaekette. Baltika tegevus ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise, varude juhtimise, turundamise, poekontseptsioonide loomise ja kaupluste opereerimise. Alates 2013. aastast esindab Baltika Baltikumi regioonis ka meestemoe kaubamärki Blue Inc London.

Baltika moebrändide veebipood asub aadressil andmorefashion.com


Hinda loetud artiklit kümnepalli skaalas

Teised uudised