Personaaltreeneri kolm reeglit, mis aitavad säilitada head vormi ka pühade hooajal

Talvise aja tubased tegevused ja aasta lõpu pidustused lookas laua taga viivad paratamatult fookuse tervislikult toitumiselt ja liikumiselt. Talleggi saadiku ja personaaltreeneri Rauno Rikbergi sõnul on lihtsaid õpetussõnu järgides võimalik ka talvel vormis püsida.

Rikbergi sõnul ununevad pühade aegu paljudel head söömisharjumused, trenni minemist lükatakse edasi ning nadi ilma tõttu leitakse ikka põhjuseid, miks jalutuskäigu asemel hoopis soojas toas mõnuleda. See kõik võib aga lõpuks tähendada nõrgenenud immuunsüsteemi, pitsitavat vöökohta ja üleüldist halba enesetunnet.


Rauno Rikberg

Selleks, et ahvatluste ajal laiskusest võitu saada ja tervislikkuse rajal püsida, jagab personaaltreener mõningaid nippe.

Ära jäta söögikordi vahele

Näljasööstude ja erinevate isude vältimiseks ei tohi unustada täisväärtuslikku hommikusööki ka vabadel päevadel, mil kiputakse kauem magama. Kiudainetest tulvil hommikueine aitab päeva vältel hoida energiataseme ühtlasena ning peletab eemale ka ebatervislikud isud. Eriti lihtne on hommiku- ja lõunasööki unustada just kiirel pühadeperioodil, kuid rutiini hoidmine on siiski äärmiselt tähtis. Nimelt aitab see õhtusöögil kalorite tarbimise kontrolli all hoida ja ka ülesöömist vältida.