NIPID, MIS AITAVAD VALU TUNDMATA KONTSASID KANDA

Meie, naised oleme seda kõik tundnud: lahkume kodust kontsadega - tundes end seksika ja uhkena ... Ja umbes tund aega hiljem käime jalad kõveralt, aeglaselt ja kahetseme juba, et hommikul kontsad jalga panime.
Foto: Shutterstock

Ühes uuringus selgus, et naised hakkavad kontsadel käies valu ja väsimust tunda keskmiselt tund aega pärast kontsadel kõndimist. Üks kolmandik ütles, et nende jalad on kontadega väljas käies õhtu lõpuks nii paistes, et nad on sunnitud kingad jalast võtma ja paljajalu koju minema.

Kuid sellegi poolest muudavad kontsad meid pikemaks, enesekindlamaks ja ilusamaks ning me tahame neid kanda, hoolimata kannatusest, mis need põhjustavad. Kuidas siis seda valu vähendada?

 

#1 ÕIGE SUURUS

Kingad peavad olema parajad. Kui need on liialt ümber või hõõruvad, siis ära osta neid kingi. Kui kingad on liialt suured, siis vajuvad varbad liialt ette ja see paneb neile suure pinge peale. Kui tegemist on terava ninaga kingadega, siis vali suurus, kus kinga nina hakkab teravaks minema pärast varbaid. Nii ei ole su varbad kokku litsutud. Kuid kõige parem on selliste kingade asemel valida ümara ninaga kingad – neid on varbad kõige paremas asendis.