Merevetikatest inspireeritud USA nahahooldusbränd nüüd ka Eestis!

Repêchage bränd on sündinud USA-s ning tähendab “päästma, teine võimalus”. 1970ndatel aastatel leidis Lydia Sarfati, Repêchage asutaja ja tegevdirektor, merevee ja merevetika imelised nahka uuendavad ning tervendavad omadused.

Toetudes läbiviidud uuringutele, pani Sarfati 1980. aastal aluse uuenduslikele Repêchage nahahooldustoodetele, pakkudes hoolduseks loodussäästlikult korjatud merevetikat nahka täiustavate tulemuste saavutamiseks igal pool maailmas. Merevetikas sisaldab suurt kontsentratsiooni väga võimsaid toimeaineid – 12 vitamiini ja mineraali, 42 mikroelementi ning 18 aminohapet – mis aitavad nahka niisutada, taastada, uuendada ning muuta see säravaks!

Tervisesalong Yin&Yangi kosmeetik Anu Transtok räägib meile lähemalt brändist, mis tema südame võitnud on. “Repêchage kontrollib kogu tootmisahelat vetikate korjamisest, patenteeritud meetodil töötlemisest kuni pakendamise ja müügini, tagades sellega kõrge kvaliteedi igas etapis.”  Vajalikke merevetikaid korjatakse  Prantsusmaal Brittany rannikul ja USA-s Maine rannikul. Rakendades spetsiaalset merevetika filtreerimise tehnikat, jätkab Repêchage toodete arendamist 50,000 ruutmeetrises ISO 9001 sertifikaadile vastavas tootmiskeskuses Secaucuses, New Jersey’s.  Repêchage tooted on toodetud naturaalsetest toorainetest ja keskkonnateadlikult – need ei sisalda parabeene, ei tekita allergiaid ning neid ei ole testitud loomade peal.

“Repêchage on välja töötanud üle 20 merevetikal põhineva nahahooldussarja igale nahatüübile ning üle 100 toote nii professionaalseks kui ka koduseks hoolduseks. Sealhulgas ka mitmeid innovaatilisi tooteid nagu näiteks Mineral Face Shield® – keskkonnamõjude eest kaitsev aluskreem. Repêchage arendab ja täiustab oma tooteid järjepidevalt ning see võimaldab klientidel saada osa uusimatest saavutustest nahahoolduses.

Professionaalidele, nagu spad ja salongid, on Repêchage välja töötanud juba üle 40 hoolduse. Nende seas on ka Four Layer Facial (4-kihiline näohooldus), mis on firma üks kuulsamaid hooldusi. See Lydia Sarfati poolt loodud spa-hooldus on maailma üks luksuslikumaid. Harpers & Queen Magazine on Four Layer Facial’i kohta öelnud: “parimatest parim üle terve maailma” ja Inglismaa Cosmopolitan on seda nimetanud “parimaks näohooldus terve sajandi jooksul”.

Professionaalseteks hooldusteks on Repêchage arendanud unikaalse pakendamislahenduse, mis on tõhus ja mugav nii kliendile kui iluteenindajale – kõik üheks hoolduseks vajaminevad kogused on mõõdetud ja pakendatud eraldi selleks, et tagada professionaalne kvaliteet ja parim tulemus igal hooldusel.

Lisaks väga headele toodetele pakub Repêchage salongidele ja spadele terviklahendusena ka põhjalikke koolitusi ning nõu nii parimate nahahooldusvõtete kui ka äri edendamise osas, aidates seeläbi kaasa klientide rahulolu suurendamisele ning tervistavate heaoluteenuste levikule. Repêchage on saadaval ainult parimates spades ja salongides ning professionaalsetes nahahoolduse kliinikutes tänaseks rohkem kui 40 riigis. Eestis tuleme turule lähiajal, täna käivad läbirääkimised mitmete spade ja salongidega.

Tervisesalong Yin&Yangi kosmeetik Anu Transtok on brändiga juba 2 ,5 aastat töötanud. “Mind võlub võimalus kombineerida erinevaid tooteid, lai valik hooldusprogramme ning loomulikult klientide rõõm silmnähtavatest tulemustest. Minuni jõudis sari täiesti juhuslikult, tänu ühele armsale  kosmeetikaga tegelevale inimesele ja palus minuga koolitusalast koostööd. Hakkasin proovima Repêchage hooldusi ja sain väga häid tulemusi. Hästi töötab põhiprobleemide  nagu näiteks tundliku- ja kuiva naha, kuperroosse ja akne puhul. Allergiaid ei ole andnud, kuna toodetes on palju taimseid komponente, mida nahk omastab hästi ning tulemused silmnähtavad. Tooted on meeldiva tekstuuri ja  mahedate lõhnanootidega ning koostis on looduslik ning sisaldab palju tõhusaid taimseid toimeaineid, mis minule on ülitähtis. Klientide rahulolu on kõige olulisem ja seda saab luua Repêchage toodetega imehästi!”