Kuidas valida õiget spordirinnahoidjat?

Pole vahet, kas käid sõbrannaga kõndimas või tegeled jooksmisega, spordirinnahoidja on väga oluline! Rinnad liiguvad isegi väikse aktiivsuse ajal üles-alla ja küljelt küljele, ning selleks, et vigastusi vältida, tuleb neid tugevamini toestada. Samuti on see oluline selleks, et rindu vormis hoida. Spordirinnahoidjat oleks hea pesta käsitsi, et see välja ei veniks ning säilitaks oma toestuse. Kui see enam nii hästi büsti ei toeta, tuleks see välja vahetada.
Foto: Shutterstock

Mida jälgida spordirinnahoidjat valides?
Spordirinnahoidjat valides tuleb esiteks teada, millise intensiivsusega sinu trenn on – kas suure, keskmise või väikese. Suure intensiivsusega treeningu alla kuuluvad näiteks jooksmine ja aeroobika, keskmise intensiivsusega treening on näiteks jõusaalitrenn ning väikese intensiivsusega jooga.

Teiseks tuleks end mõõta, et teada, mis suuruses spordirinnahoidjat vajad. Mõõta tuleks end rinna alt ning samuti ka rinna kõige laiemast osast. Spordirinnahoidja peab olema tugevalt ümber, kuid samas mitte liialt pigistav. Samuti tasub meeles pidada, et väiksema rinnaga naistele sobivad pigem rinnahoidjad, mis on tugevalt ümber ja suruvad rinna vastu keha, suurema büstiga naistele sobivad pigem tavalist rinnahoidjat meenutavad sportrinnahoidjad, mis rindu eraldavad.