NIPID: Kuidas kiire elutempo juures tervislikult toituda?

Sa sooviksid tervislikult toituda, kuid töö, sõbrannadega kokkusaamised ja deidid ei lase seda teha?
Tekst: Keit Laisaar
Foto: Shutterstock

Lubasid endale, et sel aastal teed rohkem trenni ja toitud tervislikult. Kuid siis palus ülemus sul tööle kauemaks jääda, et tähtis projekt ära lõpetada, su sõbrannal oli vaja hädasti kokku saada, kuna ta kutt jättis ta maha, ning lõpuks oligi ootamatult jälle reede kätte jõudnud ja sul on ju deit kokku lepitud. See kõik aga tähendab, et sul ei ole aega kodus kokata, vaid su päevaplaan on nii tihe, et pead jälle kohvikust midagi kiirelt haarama.

Siin on sulle viis nippi, kuidas tervislik toitumine oma kiiresse elutemposse mahutada:

1) Võta iga nädal 10 minutit söömisplaani koostamiseks
Selleks et vältida hetki, mil sul on kõht tühi, kuid ei ole midagi tervislikku hamba alla pista, tuleb sul oma toidukordi ette planeerida. Ja see ei võta rohkem kui 10 minutit, et nädala alguses sellele natuke mõelda. Pühapäev või esmaspäeva hommik sobivad selleks suurepäraselt. Ideaalis võiksid teada vähemalt seda, mida sa igaks lõunaks sööd ning vähemalt paaril õhtul ka õhtusöögiks. Nii saad vähemalt kindel olla, et hoolimata reedeõhtustest kokteilidest ja laupäevasest rämpsusöömisest toitud vähemalt ülejäänud nädala tervislikult.