Ilugurmaanid avastasid Lushi omanäolist parfüümimaailma.

Eestis 11. tegutsemisaastat tähistav briti omanäoline bränd Lush tutvustas 1. märtsil Foorumi keskuses asuvas esinduspoes toimunud meeleolukal iluõhtul ajakirjanikele, blogijatele ning trendisuunajatele omapärast koondnime Gorilla kandvaid parfüüme.

Kuigi enamasti teatakse Lushi just värviliste ning lõhnavate vannipommide ning innovaatiliste tahkete ilutoodete tõttu, siis on just parfüümid kogu brändi olemuse nurgakiviks. Neid on loodud nii kaua kui Lushi mäletatakse ning alati on lõhnades kasutatud parimaid essentse ja õlisid. Peamiselt kunstist, luulest ja kultuurist inspireeritud parfüümid räägivad alati lugusid inimestest või mälestustest, väljendavad tundeid ning tekitavad äratundmisrõõmu.

Aromaatset üritust, kus lisaks eksperimenteeriti ka maitsemeelte ja lõhnataju kooskõlaga, külastasid blogijad Meryl Mägi, Emma Kandima, Liina Põldaru, Lucine Ayanian, Marili Kõiv, Triinu Maasik, Mari-Liis Suvi ning Stella K. Wadowsky, ilueksperdid ajakirjadest, lauljatarid Tuuli Rand ja Johanna Eenma ning jumestuskunstnik Gerda Miller.

Lushi parfüümid on müügil Foorumi ja Ülemiste keskustes asuvates esinduspoodides.