Elina Netšajeva hakkas reklaamnäoks

Max Factor valis sel sügisel #MyFactor Eesti kampaaniat esindama armastatud lauljatari Elina Netšajeva. Elina osutus valituks tänu tema säravale iseloomule, töökusele kui ka ta klassikalisele ilule, mida saab oskuslikult valitud meigitoodetega  veelgi enam välja tuua. Määravaks sai ilmselgelt tema suur tuntus nii päriselus kui sotsiaalmeedias.

#MyFactor kampaania on pühendatud iga naise unikaalse ilu tähistamisele. Selle põhieesmärgiks on aidata naistel leida endas mõni omadus, mille üle uhkust tunda.  Mida endas armastad? Mille üle oled uhke? Mis on Sinu faktor?

Ma arvan, et minu faktor on minu positiivne ellusuhtumine ja naeratus,” arvab Elina. “Iga naisterahva jaoks on oluline välja näha hoolitsetud ja ilus. Usun, et saame ühiskoos seda kõikidele naistele meelde tuletada ja igaühe erilise ilufaktori välja tuua,” lisab ta. 

Maailma juhtivamaid ning innovaatilisemaid kosmeetikafirmasid Max Factor rajati XX sajandi alguses Poola päritolu kosmeetiku poolt. Hr. Max Factor mõtles välja värviharmoonia kontseptsiooni ning näo kuju ja tooni arvesse võtva meigidiagnoosi personaliseeritud jumestuslahenduste jaoks. Mitmeid auhindu ning Hollywoodi staaride südameid võitnud hr. Max Factor uskus, et iga naine võib olla kaunis kui tal on olemas vajalikud meigivahendid. #MyFactor kampaania abil hoiab bränd hr. Max Factor pärandit, inspireerides ja innustades naisi olema parim versioon endast.

Täna on Max Factor jumestuskunstnike eelistatuim meigibränd. Hr. Max Factori pärandit kannab edasi ülemaailmne meigikunstnike kommuun Wendy Rowe juhtimisel.

Kuidas Sinule Elina kampaanianäona meeldib?