Anni Rahula: lluideaal ei tohiks olla näljutamine, vaid füüsilise aktiivsuse ja teadliku toitumise tulemus

foto: ERAKOGU

Treeni südamega

Liikuva elustiili osaks ei ole üksnes jooksmine ja jõusaalitreening, vaid mistahes meelepärane füüsiline aktiivsus. Kõige olulisem on leida treening, millest tõeliselt rõõmu tunned ja nautida iga hetke oma lemmikuga. Kui looduses olemine tekitab enneolematu õnnetunde, siis pühendugi uute ja põnevate paikade avastamisele. Mine perega Eestimaa rabaradadele ja kõnni soovituslikud 10 000 sammu päevas. Võib-olla teeb sind hoopis õnnelikuks ja toob meelerahu mõni rahulikum treening nagu seda on jooga või pilates. Kui lased lahti kramplikust trennikäsust, siis hoiad ka kilod kõhult ja puusadelt eemal!

 

Söö teadlikult

Tervislik toit hoolitseb meie keha toitainete vajaduste eest, on maitsev ja mitmekülgne.

Tervistavaks kõhutäieks soovitab Rahula valmistada vitamiinidest pungil ahjuköögiviljad aromaatse küüslaugu ja hinnatud oliiviõliga või kausitäie krõmpsuvat salatit meelepärasest rohelisest. Kehale vajalikud valgud tagab aga kerge, toitev ja tervislik kanaliha. Viimane loob lugematul arvul võimalusi erinevateks maitsvateks ja kiiresti valmivateks roogadeks ning maitsekombinatsioonideks.

Kanaliha, kala, ubade, tofu, seemnete ja teiste valgurikaste toitude osakaalu suurendamine menüüs hoiab isusööstud eemal ning kõhu ka kauem täis!

 

Kuula oma keha

Keha kõneleb meiega läbi vaevuste ja heaolutunde – kuula mis tal sulle öelda on ja talitle vastavalt. Rangete piirangute seadmine toidu osas või suurem treeningkoormus võib tuua küll lühiajalise edu, kuid pikema aja vältel hoopis vastupidiselt mõjuda. Keha vajadusi tundma õppides suudad varsti alateadlikult teha tervislikke valikuid ning tunda end oma kehas tõeliselt enesekindla ja õnnelikuna!